maandag 4 maart 2013

Keuken Hulpjes




Vandaag was daar dan eindelijk het zonnetje. Heerlijk wat krijg je daar toch weer een energie van. Voor wat tuininspiratie reed ik vanmiddag naar de Intratuin in Barneveld. Zo mooi al die voorjaarsbloeiers, al die frisse en vrolijke kleuren. Maar ja met nog wat vorst in de weersvoorspelling liet ik de voorjaarsbloeiers nog even staan en liep ik naar boven waar je een "Aan de Dis" hebt. Altijd leuk om even doorheen te lopen.
Hier kwam ik de "Kruidenschaar" tegen. Lijkt me ideaal voor in de keuken. Het is met de Kruidenschaar mogelijk om je (verse) kruiden maar liefst 5 x sneller te snijden. Met deze speciale kruidenschaar, die 5 parallele messen bevat, kun je bijvoorbeeld bieslook of peterselie gelijkmatig snijden zonder dat ze worden geplet. De messen van de Kruidenschaar zijn gemaakt van roestvrij staal. Hierdoor is de kans groot dat de Kruidenschaar, bij goed gebruik, lang mee gaat. Met het gebruik van de Kruidenschaar zullen je kruiden geen aroma verliezen. 

Op de Paastafel zag ik dit leuke setje van Gusta. 2 Siliconen ei bakvormen. Leuk om voor de Pasen de eitjes in te bakken. Of een mooi hartvormig eitje op Valentijnsdag?
Ik denk dat je het ook wel kan gebruiken voor kleine pannenkoekjes.

Beide producten te koop onder de € 5,=


Geen opmerkingen:

Een reactie posten